Маркетингові послуги

Головна > ПОСЛУГИ > Маркетингові послуги > Маркетингові послуги

Компанія пропонує комплексні маркетингові дослідження, а саме:

– ідентифікація нових споживачів і виявлення ніші на ринку;
– визначення  рівня попиту та пропозиції на ринку;
– отримання інформації про конкурентоспроможність Вашого підприємства на певному ринку;
– встановлення реалістичних цілей для Вашого бізнесу;
– визначення маркетингової політики щодо завоювання ринку, основних напрямків реклами для зростання продажів, чинників ціноутворення, каналів збуту продукції;

— впровадження еффективних і сучасних рекламних заходів:

  1. Інтернет-реклама:

Ефективність — головна перевага розміщення реклами в Інтернеті перед іншими способами просування товарів.

1.1. Контексна інтернет реклама.

Контекстні рекламні об`яви — один из найбільш еффективних варіантів інтернет-реклами. Контекстна реклама представляє собою текстові або текстово-графічні модулі, які демонстрируються на майданчиках, що знаходяться в контексті аудиторії об`єкта реклами, або конкретного користувача. Іншими словами, контекстна реклама може відповідати тематичній направленності майданчику, на якому вона демонструється, або відображаєтся виходячи з пошукових запитів/інтересів самого користувача.

1.2. Банерна/медійна реклама

Як правило, банери використовують для підвищення впізнання товару, торгової марки, бренду, або для розповсюдження інформації про діючі акції, знижки, спеціальні пропозиції. Серед інших видів інтернет-реклами медійна виділяється відносно невисокою клікабельністю — переходів тут не дуже багато, зазвичай вона є цільовою. При правильному виборі майданчику загалом є досить ефективною.

1.3. В соціальних мережах SMM (Social Media Marketing), або SMO (Social Media Optimization). Комплекс заходів, що проводяться в соціальних мережах, блогах, на тематичних форумах і сайтах, щоб залучити нових відвідувачів на сайт, підвищити популярність і впізнаваність вашого бізнесу, товарів або послуг. SMM — це особисте спілкування з потенційними клієнтами і можливість негайно отримати зворотній зв’язок у вигляді думок і коментарів від найбільш активних користувачів Інтернету. Це дає можливість боротися з негативними відгуками. Реклама в соціальных мережах розвивається в двох основних напрямках – 1) контекстна, медійна 2) SMO — маркетингової оптимізації просуваємого продукту в рамках обраного майданчика. В цілому, це ефективний метод розвитку бренду на довгострокову перспективу, що дозволяє налагодити взаємодію з цільовою аудиторією. Захоплення ринку починається з залучення уваги користувачів. Розміщення реклами в соціальних мережах — один з самих ефективних способів залучити увагу до свого товару. А при наявності досвіду і уміння — ще і недорогий.

1.4. Пошукова оптимізація (search engine optimization, SEO).

Пошукова оптимізація (SEO) — комплекс заходів для підняття позицій сайтів результаті видачі пошукових систем по певних запитах користувачів. Зазвичай, чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених відвідувачів переходить на нього з пошукових систем. Основна частина цільових відвідувачів припадає на пошуковий трафік. Тому пошукову оптимізацію в будь-якому випадку рекомендують включати в комплекс заходів, що направленні на просування товарів та послуг.

  1. реклама в транспорті — метрополітені, електропоїздах, маршрутних таксі і іншому транспорті;
  2. реклама в радіо-просторі;
  3. зовнішня реклама на білбордах, мостах, парканах, LED-моніторах;
  4. реклама через мессенжери (Viber);
  5. дизайнерські послуги.

Компанія пропонує комплексні маркетингові дослідження, а саме:

– ідентифікація нових споживачів і виявлення ніші на ринку;
– визначення  рівня попиту та пропозиції на ринку;
– отримання інформації про конкурентоспроможність Вашого підприємства на певному ринку;
– встановлення реалістичних цілей для Вашого бізнесу;
– визначення маркетингової політики щодо завоювання ринку, основних напрямків реклами для зростання продажів, чинників ціноутворення, каналів збуту продукції;

— впровадження еффективних і сучасних рекламних заходів:

  1. Інтернет-реклама:

Ефективність — головна перевага розміщення реклами в Інтернеті перед іншими способами просування товарів.

1.1. Контексна інтернет реклама.

Контекстні рекламні об`яви — один из найбільш еффективних варіантів інтернет-реклами. Контекстна реклама представляє собою текстові або текстово-графічні модулі, які демонстрируються на майданчиках, що знаходяться в контексті аудиторії об`єкта реклами, або конкретного користувача. Іншими словами, контекстна реклама може відповідати тематичній направленності майданчику, на якому вона демонструється, або відображаєтся виходячи з пошукових запитів/інтересів самого користувача.

1.2. Банерна/медійна реклама

Як правило, банери використовують для підвищення впізнання товару, торгової марки, бренду, або для розповсюдження інформації про діючі акції, знижки, спеціальні пропозиції. Серед інших видів інтернет-реклами медійна виділяється відносно невисокою клікабельністю — переходів тут не дуже багато, зазвичай вона є цільовою. При правильному виборі майданчику загалом є досить ефективною.

1.3. В соціальних мережах SMM (Social Media Marketing), або SMO (Social Media Optimization). Комплекс заходів, що проводяться в соціальних мережах, блогах, на тематичних форумах і сайтах, щоб залучити нових відвідувачів на сайт, підвищити популярність і впізнаваність вашого бізнесу, товарів або послуг. SMM — це особисте спілкування з потенційними клієнтами і можливість негайно отримати зворотній зв’язок у вигляді думок і коментарів від найбільш активних користувачів Інтернету. Це дає можливість боротися з негативними відгуками. Реклама в соціальных мережах розвивається в двох основних напрямках – 1) контекстна, медійна 2) SMO — маркетингової оптимізації просуваємого продукту в рамках обраного майданчика. В цілому, це ефективний метод розвитку бренду на довгострокову перспективу, що дозволяє налагодити взаємодію з цільовою аудиторією. Захоплення ринку починається з залучення уваги користувачів. Розміщення реклами в соціальних мережах — один з самих ефективних способів залучити увагу до свого товару. А при наявності досвіду і уміння — ще і недорогий.

1.4. Пошукова оптимізація (search engine optimization, SEO).

Пошукова оптимізація (SEO) — комплекс заходів для підняття позицій сайтів результаті видачі пошукових систем по певних запитах користувачів. Зазвичай, чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених відвідувачів переходить на нього з пошукових систем. Основна частина цільових відвідувачів припадає на пошуковий трафік. Тому пошукову оптимізацію в будь-якому випадку рекомендують включати в комплекс заходів, що направленні на просування товарів та послуг.

  1. реклама в транспорті — метрополітені, електропоїздах, маршрутних таксі і іншому транспорті;
  2. реклама в радіо-просторі;
  3. зовнішня реклама на білбордах, мостах, парканах, LED-моніторах;
  4. реклама через мессенжери (Viber);
  5. дизайнерські послуги.

Зверніться до нас, якщо у вас є будь-які запитання